21 December 2011

Persetan itu Perseksi


Assalamualaikum :)



Benda ni dah jadi banyak kali . Aku rasa dari dulu sampai sekarang memang tak pernah habis persepsi orang yang suka buat tanggapan melulu . Aku pun . dan benda ni jadi lagi semalam . 

Situasi 1 :

manusia A : kau nak tahu tak , Salmah punya result PMR bagus gila . Dia dapat straight A . Pandai kan dia tu ? 
manusia B : Yeke ? Alah , soalan PMR tahun ni senang , sebab tu senang-senang je dia boleh dapat straight A . Takpun dia meniru masa exam . 

Nampak tak dekat situ ? kau main senang-senang je buat tanggapan macam tu , kau tak tahu mungkin dia memang belajar betul-betul baru dapat result macam tu . kau yang tak tahu apa-apa ni terus tuduh buat persepsi senang-senang je . sebenarnya banyak lagi situasi yang boleh dijadikan contoh . Aku tiba-tiba macam malas nak taip situasi kedua . 

Hahahha esok result PMR keluar , untuk adik kedua aku tu , aku harap result kau okay . Untuk semua adik-adik yang nak ambik result PMR esok , good luck okay ? Gambar dekat atas tu , saja nak tayang muka aku masa kecik . Aku yang tengah-tengah . okay dah tu je . Byebye :)




2 comments:

penjajah minda said...

makin kau besar, makin banyak ragam orang kau hadap.just relax.masing2 punya warna masing2.hehe

*seksi kau time kecik

dianazlan ♥ said...

Alalala comelnye adda masa kecik :D

Kisah seram ringkas