31 December 2011

Looking forward to a great year



Hi and Assalamualaikum :) 
So harini hari terakhir untuk tahun dua ribu sebelas . Kalau nak diimbas kembali semua yang telah jadi , semua yang telah berlaku tahun ni , terlampau banyak . Rasa macam baru semalam hari pertama aku buat itu , dan hari ni dah sampai ke penghujungnya . Dah sampai waktu untuk tinggalkan segala kenangan pahit dan mulakan dengan yang baru . 

 sebenarnya banyak peristiwa-peristiwa penting , moment yang aku takkan lupa . apa yang aku buat , mana yang aku pergi , apa yang telah aku capai . Banyak lagi . waktu aku jatuh , waktu aku bangun . kawan yang selalu ada dengan aku , keluarga aku . semuanya bagi aku buat tahun 2011 aku lebih bermakna .

aku dah tempuh jatuh bangun , terlalu banyak . Tapi aku berjaya atasi tak banyak pun , ada yang dah selesai .  semuanya yang jadi aku akan simpan . baik dan buruk . manis dan pahit . semoga tahun depan akan menjadi lebih baik untuk kita semua . azam tahun lepas yang tak tercapai bawa ke tahun depan . Aminnn . Segala salah dan silap yang ada , aku menyusun jari meminta maaf . Maafkan aku .

hari ini akan berlalu , malam ini akan pergi , tahun ini akan ditinggalkan , menanti harapan pada hari esok . seiring dengan perginya kenangan , dan ucapkan selamat datang kepada tahun yang baru .

SELAMAT TAHUN BARU 2012 :)



No comments:

Kisah seram ringkas