10 February 2012

Update : Voucher RM 100 dan sushiiik

Hi and assalamualaikum :)
Lama kan kita tak jumpa . Aah lamanya tak update . Aah lamanya lah hai . Hahahaha . Okay so post ini untuk cerita apa aku buat dengan voucher rm 100 pulak . Aku buat lain-lain post sebab malas nak sambung sekali , nanti jadi panjang post yang tadi tu kan . Korang nak baca panjang-panjang ? Tak kan ? Haaaa

So hari isnin yang baru lepas ni , aku diajak untuk join Fazli , Ekin , dan Sufi keluar . Mula-mulanya tempat yang dituju mestilah tempat makan , memandangkan ada orang tu lapar sangat kan masa tu . Hahahha . So dah decide semua dah okay pergi sushi king . Aku walaupun tak minat sushi tapi aku dah banyak kali lah jugak masuk situ , makan dekat situ . Tapi tak bagi dorang . Si ekin dengan Sufi tu . So kira first time lah dorang makan sushi .


haruslah ada jugak menyelit kan . 
kengkonon feeling tengah nak pilih sushi .


So inilah dua orang excited kemain makan sushi sambil gosip .
Kemain lagi ye , hehehe


dan ini orang yang tak pernah bosan makan sushi . 
Hahahha ni muka penat makan banyak .


Okay dah selesai makan tu , kitaorang pun pergi lah jalan-jalan pergi tempat lain kan . Nak karaoke , bilik semua penuh . Jadi sebelum pergi karaoke tu , kitaorang pergi main bumper car . Aku taktahu lahkenapa tah . Tapi asyik kena langgar je . Dengan KUAT pulak tu  . Ya Allah , bergegar otak aku . hhahaha . Lepastu sampai sakit kaki apa semua . Tapi kan , best sangattttttt :)

Pergi karaoke untuk 3 jam . Dah last-last tu semua dah penat . Hahahha tapi lepas tu , kitaorang pergi popular pulak , yang kali ni punya untuk aku habiskan voucher 100 tu . Kali ni banyak lah jugak yang aku ambik . Memandangkan Ekin ada , jadi bertambah senang lah kerja aku . Ada orang yang nasihat kan patut ambik apa apa semua . Ini apa yang aku sempat beli masa tu untuk habiskan RM100 tu .


lepas dah habis beli-beli ni , semuanya dah penat sangat-sangat . Tapi perut lapar . Jadi kitaorang pergi shihlin . Hahahaahah . duduk situ kejap sebelum balik . makan-makan apa semua . nikmatnya bila dapat duduk tu , maybe sebab dah penat kan seharian berjalan apa semua . nah tengok muka orang excited makan ayam shihlin .


Okay dah tu je . Kbai bai :)





No comments:

Kisah seram ringkas