10 February 2012

Update : Voucher RM 50

Hai and assalamualaikum :)
Dah makan ? Dah mandi ? Sihat ? Haaaa kalau semuanya dah , bagus . Hahhaha sebenarnya nak cerita kali ni pasal voucher 200 tu . Ingat macam nak update pasal ni haritu tapi disebabkan masalah tertentu , dah lepas seminggu baru lah sempat nak update ni ha .

Hari apa tah haritu , aku , Fazli , keluar . Niat masa mula-mula sebab nak temankan si Fazli tu hah . Dia mengidam ayam shihlin katanya kan . Jadi teman lah dia pergi beli . Dah terlanjur tu , pergi lah popular jap tengok-tengok buku apa yang ada apa semua . Lepas tu , tengok-tengok terus rasa macam nak guna voucher tu pulak . So , mulalah misi menghabiskan RM50 voucher .

Memang dah pasang niat dah , kalau dapat voucher tu nanti , aku memang akan pastikan aku beli satu novel bahasa inggeris . Jadi novel yang aku pilih ialah " plain truth by Jodi Picoult " . Aku baru baca chapter satu dia . Yelah busy kan . Hahahhaha . and aku pening jugak nak habiskan lagi baki duit tu . Nak cari apa ni ? nak cari apa lagi ni ? hmmm . Masa tu dah pukul berapa tah kan .

Last-last , lepas dah pusing satu popular tu taktahu untuk keberapa kali , akhirnya aku pilih satu album untuk letak gambar tu . Sebab teringat banyak gambar yang dah cuci tapi takde tempat nak letak kan . So this is basically what i buy on that day .


Okay dah bye :)



2 comments:

FazliShukor said...

aq ade nmpk mke aku lah! 0_o
aq nk tgk album tu!!!!!
haha

Syuhada Bahri said...

Hahahhahaah ye nanti aku tunjuk kat kau . memang ada gambar kau pun .

Kisah seram ringkas